Monday 29 December 2008

Aku SETUJU dgn KJ



buat julung kali aku dgr KJ kecek dan buat julung kalinya aku byk bersetuju dgn kata2 beliau..ade ketelusan dan terus terang dlm ucapannya walaupun unsur asabiyah parti UMNO masih kuat..namun sebagai pendokong sunnah, kita diajar untuk menilai hujah bukan figure..cuma kadang2 figure pun akan jadi penguat hujah..dalam ulum hadis pun digunakan contohnya hadis ahad yg masyhur (masyhur sebab riwayat sahabat popular)..

Tahniah KJ..teruskan berkata benar terutama sebab anda duduk dlm dunia politik kepartian..

2 comments:

faisalzulkifli said...

slm boh..setuju hok part mane tuh?..bakpe dok letok perbahasan ore lain gok, br buleh tgk sape hok ckp pki fakta hujah atau agenda politikus semata2...

melintangpatah said...

salam..

selamat datang ke blog cikai aku..heheh

part yg die ckp dlm video tu je..tu pun bukan semue..video2 lain die merapu je..tapi boleh tgk bab soalan penonton.soalan pasal dosa pahala.KJ ckp betol jugak.walaupun x jwb soalan.

-aku x sign borang UMNO/PAS-