Thursday 27 November 2008

Promote Blog orang..

salam..

aku ni pemalas nk tulih dlm blog ni..walaupun aku buleh tulih ikut suko aku..

paling best bace blog orang lain sebab mu takyoh tulih..mu bace jah..pastu komen..hahhaha..

la ni aku sokmo gi BLOG KEYO

dah la name blog emas..mmg tauke emas sungguh..kalu ade sape2 minat sile la oyak dio..dio buleh buat seminar emas slalu..

so lagi sebab aku malas nk tulis nnt kene jadi skema mcm keyo..tulih dlm bahasa standard..aku ni suko tulih dlm dialek klate walaupun aku asal serawok..hahahah..

keyo ni saing aku dari kolej..kire dah 5 thn saing..thn depan x jupo doh dio insyaALLAH..nk siap dio jadi mas'ul sini..siap mu yo.. "Waa'eiddu..!"

ngatuk doh..tidu la..


4 comments:

rossees said...

salam..mmm...menarik apa tulis blog dalam dialek kelate...aku suke je..haha...x ngantuk

melintangpatah said...

salam..

wahhh!!dijumpai jugok blog aku nih..sape die mung nih?

comel jugok blog mu.tapi serabut sikit tgk..byk sgt bende..

Anonymous said...

weh,suruh izzudin ar masul..aku emas ul czech,haha..

mu kn tulis dlm bhs standard..tgk maza..walaupun pekat utara, still bhs kn jaga,hehe..baru ada uummph!

melintangpatah said...

malah aku..nnt duk lamo depan laptop duk mikir ayat gapo hok sedap mcm mung la..sebab tu xdok link gapo2 kt blog ni..malah promote..blog peribadi..xdok2..mung mas'ul pahni..tgk la..mu tgk main mulut aku ni..